De Nationale Voorleesdagen komen er weer aan! Die zijn van 23 januari t/m 2 februari.

De Nationale Voorleesdagen

21-01-2019
Woensdag 23 januari openen we deze week met de Nationale Voorleesochtend voor de groepen 1 , 2 en 3. Alle kinderen van deze groepen mogen die ochtend een dierenknuffel mee naar school nemen.

Het voorleesboek is "Een huis voor Harry" van Leo Timmers, het boek gaat over Harry de kat die buiten op stap gaat maar daarna zijn huis niet meer terug kan vinden.Het boek wordt die ochtend voorgelezen aan alle kinderen van de groepen 1,2 en 3. Ook gaan we allerlei activiteiten over het boek doen. We hebben nieuwe boeken van de Boeken top Tien aangeschaft, dus dat wordt veel voorleesplezier!

IKC De Klipper

Klipper de Bres en Klipper Dubloen...samen de Klipper maar toch ieder een eigen gezicht!