Vandaag was het de Schooldag van de duurzaamheid. Basisschoolkinderen ervaren in één dag wat duurzaamheid is en wat de Global Goals betekenen.

Schooldag van de Duurzaamheid

02-11-2018
MAK Blokweer heeft vrijdag een ochtend vol met workshops voor de groepen 5 t/m 8 op de Dubloen verzorgd in het kader van de Global Goals. Zo hebben de kinderen insectenhotels en voederplankjes voor vogels gemaakt, onderzocht of de Dubloen geschikt is voor zonnepanelen en hebben de kinderen ansichtkaarten prachtig ingekleurd. De kaarten hangen binnenkort in de school!

Het was een ontzettend leerzame ochtend voor alle kinderen. MAK Blokweer, bedankt voor de organisatie en de prachtige ochtend!