Opvang locatie Dubloen

Op Klipper Dubloen wordt de kinderopvang verzorgd door Berend Botje.

Opvang locatie Dubloen

Op Klipper Dubloen wordt de kinderopvang verzorgd door Berend Botje.

In basisschool De Klipper aan de Dubloen, is een locatie van Kinderopvang Berend Botje gevestigd. In de twee grote groepsruimten en de ruime speelhal krijgen de kinderen alle ruimte om te spelen, leren en ontdekken. Daarnaast maken wij gebruik maken van de gymzaal van de school, het speelplein en het sportveld naast de school. Dankzij onze fijne samenwerking met De Klipper kunnen we een mooie, doorgaande ontwikkelingslijn bieden aan kinderen van 0 tot 13 jaar. Deze doorgaande leerlijn maakt de overstap van kinderopvang naar basisschool een stuk eenvoudiger. Samen met basisschool De Klipper bieden wij de kinderen een vertrouwde plek!

Kinderdagverblijf (0-4 jaar)

Op ons kinderdagverblijf is je kind op een of meerdere dagen per week welkom. Zowel bij het brengen (vanaf 7:00 uur) en het halen (tot 18:30 uur) is er een persoonlijke overdracht met de medewerker op de groep. De eerste levensjaren van je kind zijn enorm belangrijk. Taalontwikkeling, creativiteit, natuurbeleving: als er in de eerste jaren aandacht voor is, heb je daar je leven lang plezier van. Spelen ligt aan de basis van leren, ontwikkelen en ontdekken en daarom stimuleren we de kinderen om op ontdekkingstocht te gaan. Dat doen we bijvoorbeeld in de bouwhoek, de knutselhoek, de leeshoek en natuurlijk buiten in de natuur.

Peuterspeelgroep (2-4 jaar)

Bij onze peuterspeelgroep kunnen peuters al jong kennismaken met basisschool De Klipper.
Op onze peuterspeelgroep zijn alle medewerkers VVE-opgeleid (Voor- en Vroegschoolse Educatie). VVE is een effectieve methode om kinderen voor te bereiden op de overstap naar de basisschool. Zo krijgen zij extra ondersteuning in taal- en spelontwikkeling. Je kunt zelf kiezen op welke twee (of meer) ochtenden je gebruik wilt maken van de peuterspeelgroep. We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8.15 tot 12.15 uur of van 7.00 - 13.00 uur.

Buitenschoolse opvang (4-13 jaar)

Hoe fijn is het voor je kind dat het voor en na schooltijd opgevangen kan worden in een vertrouwde omgeving? Kinderopvang Berend Botje biedt in De Klipper ook buitenschoolse opvang (bso). De medewerkers zorgen dat je kind na schooltijd een onvergetelijke tijd beleeft en ondernemen leuke activiteiten met hen. Ze kunnen ook heerlijk buiten spelen op het voor hun bekende groen ingerichte speelplein.

Het kinderdagverblijf, de peuterspeelgroep en de bso hebben een eigen ingang in de school.

Meer informatie

Wil je meer weten over opvang bij Berend Botje? Neem dan een kijkje op onze website of maak een afspraak voor een persoonlijke rondleiding via 088-2331780.

IKC De Klipper

Klipper de Bres en Klipper Dubloen...samen de Klipper maar toch ieder een eigen gezicht!