Na een knallende aftrap met een spectaculaire science show op 26 februari, kunnen leerlingen van groep 3 t/m 8 zich inschrijven voor de naschoolse wetenschap- en techniekcursus. De cursus start op dinsdag 2 april om 15:30. De lessen duren een uur.

Mad Science

28-02-2019
De kinderen worden zes weken lang meegenomen in de wondere wereld van experimenten, proefjes en demonstraties. Elke week staat een nieuw thema centraal en wordt de wetenschap en techniek die daarachter zit uitgelegd. Ze gaan aan de slag met beweging, geluid, licht, elektriciteit, magneten en warmte. De kinderen hebben de inschrijfinformatie mee naar huis gekregen. Inschrijven kan t/m 18 maart.